یکی بود یکی نبود...
 
❤ ‿❤ اشک باران ❤ ‿❤
عاشقانه و عارفانه
 
 
سه شنبه 5 اسفند 1393برچسب:, :: 11:14 ::  نويسنده : reza

 

با “یکی بود یکی نبود” شروع می شود این قصه …

 


با “یکی ماند ، یکی نماند” تمام !

 


یکی من بودم یا تو ، مهم نیست …

 


مهم قصه ایست که تمام می شود !

 



www.ashkbaran.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

♥̲ɛ̲ʟ̲ɨ̲ֆ̲ǟ̲ʀ♥
ساعت16:10---7 اسفند 1393
هیچوقت نمیگم
گشتم نبود نگرد نیست
صادقانه بگویم،اتفاقا گشتم بود
ولی مال من نبود
بگذار دیگری بگردد
شاید مال او باشد...


سارا یکتا
ساعت22:30---6 اسفند 1393
نگاهت همچون باران است و قلبم همچون کویر ......و می دانی که کویر بدون باران زنده است پس برو بمیر سلام جک بود ناراحت نشیادعوتی به وبم ففط شیک و ادکلن زده بیا وبم وسواسیماکادو یادت نره

سهیلا
ساعت17:57---5 اسفند 1393
دست همیشه برای زدن نیست…
کار دست همیشه مشت شدن نیست…
دست که فقط برای این کارها نیست…
گاهی دست می بخشد…
نوازش میکند… احساس را منتقل میکند…
گاهی چشمها به سوی دست توست…
امــروز دســت گیــر کــه فــردا، از دســت رفتــه اســت؛ انســان خستــه‌ای کــه نجــاتــش بــه دســت تــوســت .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
موضوعات
آخرین مطالب
تنها دو روز...
میترسم ..
بیداری.... عشق و زندگیم... بوسه... خدا... متن آهنگ سامان جلیلی به نام بی انصاف برهان عشـق… دوستت دارم ... عشق .... عشق من.... مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص 96 – 2017 کاش می شد … تسلیت....
پيوندها

 

 

 





نويسندگان